četvrtak, 20. prosinca 2007.

Strnisa Sale


NOVO NOVO NOVO!!!

U izdanju MNKO Plošč Rekordsa izdana je nova nova nova gramofonska ploča Sale Strniše pod nazivom "na svidenje".
Kako je nastalo ime ovog prekrasnog albuma dobili smo ekskluzivno za naš list direktno od samog autora ovog zaista remek djela, poznatog kantautora, jezikoslovca, povjesničara i u slobodno vrijeme učitelja joge i akrobatskog rokendrola Saleta Strniše. Dakle, na naše pitanje odgovorio je slijedeće:
"Kako je nastalo?" Gle gazda, ti znaš da bi' ja treb'o svaku nedjelju doć po te pare...koje pare? pa ono, nogomet i to, dvorana i tako...valja održavat to sve i tako....a kako sam stalno leteći, pa Čolić, pa Zagreb, pa Monika (??), pa rekreacija u Žejanama i Rupi, pa škola i to...ne stignem nego sam rek'o Saletu (S.P., op.a.) da skuplja te pare pa ću ja tu i tamo navratit po to kad stignem. I ono, sve je bilo ok dok nisam skužio da me Sale jebe i troši par. Ma šta, nisi ni ti znao daj...pa si vidio da je stalno na nekom skijanju i to...ma ajd, beeži..kakav je to čoek..i tako meni palo na pamet da dam ime albumu "na svidenje"...ono, kad se vidimo, se vidimo ne...mogo sam ga nazvat "slomit ću ti rebra" al opet ono, ipak sam ja neki ono, romantik i to...a i šta ja imam od toga da mu lomim koske? kužiš gazda?...a zašto žvačilne gumi? Pa gle, kad god sam dolazio po te pare, uvek je bio janpi, brate stalno mu smrdelo iz usta. Gle, ja sam zvezda, ne mogu bre mene da...ops, malo sam se zaleteo...dakle, ja sam zvijezda, ne mogu me vidjeti s nekim pijancom s piva u ruci i uz to da na mene prebaci taj smrad i to...pa neće ženske da me oće...i zato žvačilni gumi...
Eto tako dragi čitatelji od danas u svim prodavaonicama gramofonskih plošč i žvečilnih gumi možete kupiti novi album Saleta Strniše. Autor najavljuje i potpisivanje izdanja već ove nedjelje na starom okupljalištu takoreć nas fudbalera na starom mjestu.

Uredništvo Pijani Extra

2 komentara:

sašenka kaže...

OBAVIJEST-1.Saša dobio kalendar otpisanih i zahvaljuje se svima.2. na vratima dvorane neki mulac sje...kvaku tako ako netko zatvori vrata nema fudbala,ja sve pretrazila al vanjske kvake nema.3.Mesi borovicka je zaduzena i ceka da se savlada i 4.Saša ide na put pa ce kljuceve dvorane ostaviti u Vidikovcu...tako je bar meni rekao

Adebayo Okechuku kaže...

1. Saletu svaka dala
2. Mulcu ćemo jebat mater u svakom pogledu pa makar i normalno
3. Mesi to će da podeliš
4. Ne moramo mi ni da igramo u dvorani...igramo u vidikovcu